Raskid ugovora, reklamacije
Opće napomene
1. U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose
Kupca i Prodavatelja primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima, odjeljak Odgovornosti za materijalne
nedostatke.
2. Prije samog sklapanja Ugovora, Kupac ima mogućnost pregledati Uvjete klikom na link koji se
nalazi na dnu svake stanice pod "Opći uvjeti poslovanja".
3. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača Kupac je
ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, te je
sukladno Zakonu odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim
proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
4.
Boltano d.o.o. u tablicama na kraju ovih Uvjeta utvrđuje uvjete povrata - postotke umanjenja iznosa povrata Kupcu
uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.
5. Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju
potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje
potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS –
http://ec.europa.eu/odr . Ovaj link može koristiti i Kupac i
Prodavatelj za rješavanje potrošačkih sporova.
Europska platforma za internetsko rješavanje sporova ukida se 20. srpnja 2025. nakon
Uredbe (EU) 2024/3228 - EN - EUR-Lex
Platformu možete koristiti do 19. srpnja 2025., ali više ne možete podnositi nove pritužbe. Pozivamo vas da se informirate o
drugim načinima rješavanja potrošačkih sporova .
Raskid Ugovora
1. Kupac može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14
(četrnaest) dana od predaje proizvoda u posjed Kupcu bez navođenja razloga. Jednostrani raskid Ugovora Kupac može
ostvariti u slučaju da je Ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija i na daljinu.
2. Kupac je dužan prije
isteka roka za jednostrani raskid Ugovora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine Ugovor i to putem Obrasca
za jednostrani raskid Ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine
Ugovor.
3. Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom
linku. Isti je potrebno isprintati, ispuniti,
potpisati i u originalu poslati na adresu sjedišta Prodavatelja.
4. Kupac se upućuje da prije raskida Ugovora
nazove na broj Tel: +385 91 480 1000 ili pošalje poruku na
boltano@boltano.hr
kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja proizvoda.
5. U slučaju iz stavka 3. Prodavatelj je dužan, bez
odgađanja, dostaviti Kupcu potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.
6. Izjavu o raskidu Ugovora
Kupac je dužan poslati prije isteka roka za raskid Ugovora predviđenoga u Zakonom o zaštiti potrošača.
7. Kupac
nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
- ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz
njegov izričit prethodni pristanak,
te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na
jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
- ako je predmet Ugovora proizvod koja je zbog
svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješan s drugim stvarima
- ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih
audio-snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te nije moguće daljnje
korištenje
- ako je predmet ugovora proizvod koji je izrađena po specifikaciji potrošača ili koji je jasno
prilagođen potrošaču
- ako je predmet ugovora zapečaćeni proizvod koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga
nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
- ako je predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja
koji nije isporučen na tjelesnom mediju, ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te
uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora
- prema drugim
uvjetima definiranim Zakonom o zaštiti potrošača.
8. Povrat novca Boltano d.o.o. će izvršiti u roku od 14 dana
nakon što mu proizvod bude vraćen na adresu Ivana Gundulića 10, Split. Iznos povrata može biti umanjen zbog umanjenja
vrijednosti prema Tablici-1 i Tablici-2 koji su sastavni dio ovih Uvjeta.
9. Izravne troškove povrata
proizvoda Kupac mora snositi sam. Dodatne troškove prijevoza snosi Kupac ukoliko je izbor transportne službe rezultat
izričitog izbora Kupca.
10. Ako je na zahtjev Kupca izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani
raskid Ugovora, Kupac je dužan platiti Prodavatelju iznos koji je razmjeran onome što je isporučeno do trenutka kada je
korisnik obavijestio Prodavatelja o jednostranom raskidu Ugovora.
Reklamacija
1. Prodavatelj se obvezuje isporučiti ispravan proizvod, koji
odgovara opisu proizvoda navedenom na www.boltano.hr, slika proizvoda na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom
izgledu proizvoda, te Kupac ne može reklamirati ovaj segment.
2. Proizvodi su pakirani na način da se
uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Prilikom preuzimanja Kupac temeljito pregledava proizvod radi
eventualnih oštećenja u transportu, te ukoliko primijeti oštećenje kod preuzimanja, preporučuje se da Kupac odbije
primitak pošiljke jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna
služba će pošiljku vratiti Boltano d.o.o. uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Naknadne reklamacije na oštećenja u
transportu/dostavi se ne uvažavaju jer se smatra da proizvod preuzet s neoštećenom ambalažom.
3. Ako je
ambalaža neoštećena i proizvod je preuzet, treba pažljivo skinuti ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena
ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda. U deklaraciji proizvoda koja se dobiva uz proizvod su upute za otvaranje
ambalaže bez oštećenja. Kupac treba pregledati proizvod, te ako ima vidljivih oštećenja odmah obavijestiti Boltano
d.o.o., izvršiti reklamaciju i vratiti proizvod bez korištenja, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje
vrijednost proizvoda.
4. Boltano d.o.o. obavještava kupce o specifičnim svojstvima pojedinih proizvoda za koje
zbog njihovih karakteristika nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom. Iz tog razloga
Boltano d.o.o. neće biti u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cijene (u cijelosti ili djelomično) za ove proizvode
u slučaju kada je za povrat naveden razlog: provjera funkcionalnosti jer sama provjera funkcionalnosti umanjuje
vrijednost proizvoda time što se stanje proizvoda nepovratno mijenja.
5. Boltano d.o.o. obavještava kupce da u
pojedinim proizvodima koji za svoj rad koriste tekućinu može preostati mala količina tekućine nakon testiranja u procesu
proizvodnje koja uobičajeno iscuri za vrijeme skladištenja. Stoga Boltano d.o.o. obavještava Kupce da proizvode tog tipa
ostave do trenutka montaže na podlozi koja ne upija tekućinu.
6. Boltano d.o.o. obavještava Kupca da su
uređaji za profesionalnu upotrebu posebno označeni. Uređaji koji nemaju takvu oznaku nisu predviđeni za profesionalno
korištenje i nije ih preporučljivo koristiti u profesionalne svrhe jer takva vrsta kvara nije pokrivena jamstvom te u
tom slučaju trošak popravka snosi Kupac. Ukoliko ovlašteni servis utvrdi da se radi o opisanoj vrsti kvara, Boltano
d.o.o. neće moći preuzeti odgovornost niti trošak prouzrokovan postupanjem Kupca protivno ovoj obavijesti.
7.
Boltano d.o.o. upućuje Kupca da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktira ovlašteni
servis jer bez toga će svaki neovlašteno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda.
8. Boltano d.o.o. utvrđuje uvjete povrata - postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti
proizvoda. Tablice se nalaze na kraju ovih Uvjeta.
9. Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda, te svi
ostali prigovori potrošača mogu se pisanim putem:
- predati djelatnicima u svim poslovnim prostorima tvrtke
-
poslati adresu Boltano d.o.o., Ivana Gundulića 10, 21 000 Split
- poslati e-mail
boltano@boltano.hr s podacima o broju računa, datumu računa, ime i prezime,
adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte Kupca.
10. Kupac se moli da prije raskida
Ugovora nazove na broj telefona Tel: +385 91 201 4607, +385 91 480 10 09 ili se javi na
boltano@boltano.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja proizvoda. Ako
Kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak proizvoda trošak prikupljanja i zamjene
proizvoda s novim u cijelosti snosi Boltano d.o.o. U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid Ugovora uz povrat
uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda.
11. Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako
umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja istim, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje
prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je
proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini, te u originalnoj ambalaži, uz predočen
originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U
slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Boltano d.o.o., a u
slučaju neopravdane reklamacije sav trošak će snositi Kupac.
12. Ako je na zahtjev Kupaca izvršavanje usluge
započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, Kupac je dužan platiti Boltano d.o.o. iznos koji je razmjeran onom
što je isporučeno do trenutka kada je Kupac obavijestio Boltano d.o.o. o jednostranom raskidu Ugovora.