Premaz za sve podvodne metale

Obrastanje podvodnih pokretnih dijelova motornih plovila je konstantna glavobolja za vlasnike brodova, koje zahtjeva dugotrajno brušenje i pjeskarenje morskih organizama i bilja pri svakom dokovanju.

PROPSPEED pruža nevjerojatno učinkovito, dugotrajno i lako primjenjivo rješenje.
PROPSPEED se primjenjuje na podvodne pokretne dijelove motora u dva koraka: kao temeljni premaz koji se čvrsto lijepi na metalnu površinu, odnosno podlogu, osiguravajući da se sloj ne oljušti, ne otpadne ili nestane, te kao ultra-glatki sloj koji pruža neotrovnu glatku površinu na koju morski organizmi i bilje ne prijanjaju.

PROPSPEED će efikasno zaštiti podvodne pokretne dijelove motora (propeleri, osovinski vodovi, kormila, stabilizatori, z-noge, itd.) od morskih organizama i bilja za 1 do 2 godine bez održavanja. Bilo kakvi morski organizami i bilje koje se pojave mogu se lako ukloniti s mekanom krpom dok je još mokro.

Preko 21 godine štiti podvodne pokretne dijelove motora

Korisni učinci - svojstva

Bilo kakvi morski organizmi i bilje na podvodnim pokretnim dijelovima motornih plovila ima negativan učinak potencijalno rezultirajući u potrošnji goriva, gubitku brzine i pretjeranoj buci i vibraciji, odnosno kavitaciji na krmenom dijelu plovila.


PROPSPEED upotrebljavaju i odobravaju tisuće sretnih vlasnika plovila svugdje u svijetu, ukazujući da s PROSPEED-om na njihovim podvodnim pokretnim dijelovima motornih plovila (propeleri, osovinski vodovi, kormila, stabilizatori, z-noge, itd.) uživaju u povećanoj brzini i smanjenoj potrošnji goriva.
Propspeed

Zaštita sve-u-jednom

Obrana od morskog rasta i korozije za sva podvodna metalna sredstva.

Vrhunsko prianjanje

na metal

Snažno dugotrajno prianjanje na metale je ono što Propspeed čini neusporedivim s drugim proizvodima na tržištu.

Višesezonski

Dugotrajno rješenje koje, kada se pravilno primjenjuje i održava, štiti podvodna metalna sredstva 12-24 mjeseca.

Bez biocida

Premazi koji se ne odvode koriste fizička sredstva za smanjenje onečišćenja, stvarajući površinu za koju se morski organizmi teško pridržavaju.

Sustav visokih

performansi

Specijalizirana tehnologija premaza: originalni i još uvijek najbolji sustav za uklanjanje prljavštine kojemu se diljem svijeta vjeruje više od 21 godine.

Više brzine, manje goriva

Propspeed

PROPSPEED je drugačiji jer zaista djeluje!

Čisti propeleri, oprema i podvodni metali, smanjuje troškove održavanja, štedi gorivo i operativne troškovi. Propspeed također smanjuje rizik od korozije, kao i ograničavanje razmjena između iona i plinova sadržane u vodi i metalu. Ukratko, ako se reakcija ne može dogodi, neće biti korozije!


  Štiti propelere i metale od obrastanja morskih organizama i bilja
  Povećava brzinu i smanjuje potrošnju goriva, štiti protiv korozija
  Netoksičan, dugotrajan


Bilo koji morski rast na vašem brodu negativno utjecati na vaše izvođenje. Možda ćete vidjeti povećano gorivo potrošnja, gubitak brzine ili pretjerana buke i vibracija.

Vlasnici i kapetani brodova posvuda svijetu su doživjeli Propspeed razlika — dugotrajna, ultra-glatka površina koja sprječava zagađivanje mora, smanjuje izgaranje goriva i povećava brzinu!

Propspeed je djelotvoran na brodovima svih veličina i vrste, bilo rekreacijski i komercijalni. Vrhunski premazi, koji plovidbu čine učinkovitijom i ekonomičnijom za upravljanje i održavanje.

Propspeed, Lightspeed i Foulfree premazi bez grešaka kojima povjerenje daju vlasnika brodova i kapetani diljem svijeta preko 21 godine. Spriječite površinsko onečišćenje ispod vodene linije i uživajte u poboljšani performansam i održavanju bez muke.
Vodič za primjenu možete pogledati ovdje.
Propspeed
Case Study Pete Frewin 22.2 metre tug featuring
Pete Frewin, 22.2 metre tug featuring 2 Caterpillar 3516 EUI marine diesels

PROPSPEED osigurava operativnu Spremnost za tegljač
Sir Robert je tegljač od 22,2 metra s 2 brodska dizela Caterpillar 3516 EUI, koji proizvodi ukupno 4400 KS i vučnu snagu od 50 tona, a može raditi pri brzini od 12 čvorova.
Nakon rutinske inspekcije ronjenja ranije ove godine, Pete Frewin, inženjer tegljača, rekao je: “nakon nedavne inspekcije podvodnog trupa ronjenja, izvješće ronilaca sugerira da sva područja obložena Propspeedom izgledaju čista i bez naslaga mora. To uključuje dvostruke podupirače, kao i 4 motora i pomoćne komplete cijevi hladnjaka kobilice. Ova je inspekcija završena u svibnju, a plovilo je u funkciji 6 mjeseci nakon pristajanja u rujnu 2020.

Case Study Joe Riccio Sea Ray 310 Sundancer
Joe Riccio, Sea Ray 310 Sundancer

Nakon što je zadnjih 6 godina koristio Propspeed na svom Sea Ray 310 Sundanceru, Joe Riccio jedva čeka primijeniti Propspeed na svoj novi 39 Sea Ray Hardtop nakon što je primijetio nevjerojatne rezultate.
"Prije Propspeeda, brod je radio oko 25,5 mph, trošeći u prosjeku 16,4 galona na sat. Kada sam porinuo brod i krenuo u prvu vožnju s Propspeedom, bio sam zapanjen razlikom u brzini. Išao sam 27,8 mph i sagorio 15,8 galona na sat u prosjeku. Brzo naprijed do kraja godine kada je došlo vrijeme da je spremimo za sezonu; sva oprema bila je besprijekorna, bez rasta ili naslaga."

Case Study Chris Sullivan 42' Trawler
Chris Sullivan, 42' Trawler

Kao vlasnik broda i radnik u pomorskoj industriji, Chris toplo preporučuje Lightspeed. Nakon što je završio svoju treću sezonu nautike, premaz Lightspeed je još uvijek u izvrsnom stanju i ne treba ga ponovno nanositi.
"Lightspeed je izvrstan proizvod, jednostavan za korištenje, dobro se slaže s ostatkom linije proizvoda Propspeed. Premazi protiv lošeg otpuštanja solidna su investicija za učinkovitu vožnju bez problema.

Case Study Max Allen Freedom Fast Cats
Max Allen, Freedom Fast Cats

Propspeed ostaje preferirano rješenje za Freedom Fast Cats u Queenslandu u Australiji nakon više od 20 godina korištenja.
"Nakon 20 sati bila je primjetna razlika u sagorijevanju goriva između dvije strane, pri čemu je lijeva strana sagorjela dodatnih 200 litara goriva i povećala vrijeme rada za dodatna dva sata u usporedbi s propelerom s Propspeedom."

Case Study Sea Ray 470 Sundancer
Bob Sick, Sea Ray 470 Sundancer

Nakon što je Bob Sick odlučio očistiti pogon na svom Sea Rayu 470 Sundancer iz 2015. godine i primijeniti Propspeed, Propspeedov regionalni voditelj prodaje Bobby Matos radio je s brodogradilištem, MarineMax Clearwater, tijekom cijele aplikacije, educirajući njihovog tehničara o osiguranju odgovarajućih atmosferskih uvjeta, kao i educirajući i demonstrirajući tehničaru odgovarajuće tehnike prilikom primjene Propspeeda. Na kraju je “proizvod savršeno primijenjen”, rekao je Bob. Nakon prijave Propspeeda, Bob je bio šokiran rezultatima.
"Za sada, sve što mogu reći je 'Wow!' Nikad nisam očekivao ovoliku razliku i više sam nego zadovoljan Propspeedom."

Case Study Grand Banks 32
Mark Corke, Grand Banks 32

Kada je Mark Corke izvadio Seaglass, svoj Grand Banks 32, iz vode radi rutinskog održavanja, odlučio je prvi put isprobati Propspeed. Mark je koristio komplet od 500 ml (sada poznat kao Medium Kit), koji je obložio Seaglassov jedan podupirač s četiri lopatice od 24 inča i mali hidraulički krmeni potisnik. Nakon što je Seaglass ponovno pokrenut, Mark je uočio poboljšanja performansi broda - njegovu brzinu i smanjenje potrošnje goriva.
"Prema mojim procjenama, trošim oko galona manje goriva tijekom vožnje od 80 milja, a što je najbolje, nema začepljenja ni podupirača ni krmenog potisnika."

Case Study Tiara 39
Rich Taylor, Tiara 39

Rich Taylor, pilot American Airlinesa, ozbiljno se bavi plovidbom već dugi niz godina. Prije četiri godine kupio je svoj sadašnji brod, 39-stopnu Tiara Sovran s Volvo Penta IPS dizel motorima. Na preporuku prijatelja stručnjaka za popravke brodova koji se bavio održavanjem njegovog broda, Rich je prvi put upotrijebio Propspeed 1999. godine i smatrao ga osobito korisnim u zaštiti podvodnih metalnih površina njegovih mahuna.?
“To je izvrstan proizvod – bolja kilometraža, glatkiji rad. Upravo sam dao dovući čamac; proizvod je tamo bio godinu dana, a ja ću dobiti još osam mjeseci ili godinu dana od toga. Toplo preporučujem Propspeed.”

Case Study Delta 88
Knot Again, Delta 88

Kad je Lauderdale Marine Center (LMC) imao posao primjene Propspeeda na motorne jahte Delta 88 Knot Again, naš guru Propspeeda u SAD-u, Mark Billingsley bio je više nego sretan pomoći.
“Raditi s Propspeedom (Mark Billingsley) na Delta projektu ovdje u LMC-u bilo je sjajno iskustvo. Pozornost na detalje i korisnička podrška koju dobivamo od njih je vrhunska” - Mike Yankowski, voditelj premaza, Lauderdale Marine Center. I LMC i Delta Powerboats predani su zagovornici Propspeeda:
“Propspeed je izvrstan proizvod s kojim je lako raditi i ima dokazane rezultate. Također, imaju odličnu korisničku podršku."
-Eric Hruska, generalni direktor, Lauderdale Marine Center.

Case Study Catalina 34
Paul Alcock, Catalina 34

Paul Alcock, vlasnik Eximiusa, jedrilice Catalina 34, dao je primijeniti Propspeed na propeler i osovinu svoje jahte u siječnju 2021. Sa sjedištem u Južnoj Floridi, Paul često putuje uz i niz New River, kanal koji se sastoji od mnogih pritočnih kanala koji se nalaze u Fort Lauderdale, koji vodi do Atlantskog oceana. Prije primjene Propspeeda, Paul nikada nije vidio da Eximius doseže 8 čvorova kroz vodu pod motorom. Međutim, na izletu za vikend nakon primjene Propspeeda, Eximius je postizao brzinu od 7,6 čvorova kroz vodu i 4,4 čvora iznad tla, što znači da se vozila protiv struje od 3,2 čvora i još uvijek je dostizala skoro 8 čvorova kroz vodu. Paul je bio izuzetno zadovoljan tim rezultatom, rekavši: "Radili smo 7,6 čvorova pri 2000 okretaja u minuti, to je wow!"

Case Study Buddy Davis 45
Jasen Gast, Buddy Davis 45

Ponosni pobornik Propspeeda, Jasen trenutno ima zaštitni premaz koji se nanosi na svu opremu svog Davis Boatworks Expressa od 45 stopa i voli naš proizvod.
“Propspeed je bio izvrstan dodatak našem godišnjem izvlačenju. Naš pogonski mehanizam ostaje mnogo čišći od donje boje, a vidjeli smo povećanje brzine pri istom broju okretaja, štedeći 2 do 3 galona po satu pri brzini krstarenja.”

Galerija slika

Propspeed
Propspeed
Propspeed
Propspeed
Propspeed
Propspeed

Propspeed vs. Fouled

Propspeed
Propspeed
Propspeed
Propspeed
Propspeed
Propspeed
Propspeed
Propspeed